Friday, December 7

Kahwin Masa Belajar.

RESULT EXAM KUAR NEXT WEEK KAHMIS... 
hopefully lulus jgn ada ulang2an...
Doa kan aku lulus...


Kahwin Masa Belajar?? 
Hurm perkara ni la yang membuat aku terpaksa merayu2 ngan mak aku dari start masa cuti study week sampai saat ni benarkan aku kawin thn depan... yelah dh setahun lebih kot, aku bertunang sbb tangguh aku sambung belajar FULL TIME kerana serapan KPM mengenai GSTT... so pasrah dan redha...


Semalam aku google cari blog mengenai tajuk di atas ada yang baik dan buruk so aku take positive untuk terus kawin jugak...im 29years old ..mak cik aku merangkap adik mak aku kata aku 27thn hahah funny... mak, nenek a.k.a wan aku takut aku mengandung masa belajar... takut jadi mcm sepupu aku la ni belum habis blajar ada anak sorg then sepupu aku terus kan jugak pengajian tu..  anak dia mak dia jaga...


makcik aku pulak takut aku kena buang maktab walhal aku ni AMBILAN KHAS GSTT kalau nak kawin kena amik borang beritahu kepada pihak HEP tu jek...kalau termengandung cuti bersalin 2 minggu... mak aku paling risau tkut aku mabuk teruk kalau aku study then preggy masa tu..aku selalu doa yang bakal somi aku yang kena alahan aku tu amin...


aku harap aku boleh hadapi cabaran kawin masa belajar.... amin...




 

No comments: