Friday, December 7

DIY Guest Book

 Last Sunday, aku ajak adik aku yang dh kawen g Daiso kat Pavi...angkut la semua adik mak aku kecuali abah tinggal umah ... ok aku sgt teruja mcm tk balik hahah, tinggi sungguh kejakunan aku di situ... lain la adik aku keje dekat Pavi hari2 masuk Daiso..huhu...


Back to the title... aku ada cadangkan ngan adik aku nk buat guest book merangkap tempat untuk amik doorgift kawin aku kelak..then adik aku kata ok jek leh dia lepak ngan anak dia jaga booth tu...yey...dia kan peminjam duit untuk aku kawen so kena tnye pendapat la kalau2 dia xstuju aku risau gak ...ngada aku mcm byk duit je padahal belajar tk abis lagi...finally she agree...wuhuuu


so aku cari buku yang panjang untuk guest book tu kat Daiso...ok adalah bukunya tp semua nota2 mcm nk tulis diari jek... hurm cancel search kat Daiso, so HOW?? ok next time cari tempat lain.... 


then aku google kat internet ni nampak gues book kat intan norazam rupanya pakai sketch book, span 2m, kain lebihan baju dll.serta manik if u have...ohmyenglish!!..
so aku akan cari buku tu


 tq mr google .. :)

No comments: