Sunday, December 9

KLCC today

Lama kot tk terjah KLCC.. mmg ramai giler kot umat manusia, aku ngan mak aku serta adik bongsu g sana nk byr bil astro ngan P1 then bila sampai sana customer service mbb kata "bil hanya boleh byr hari biasa"..hah WHAT THE FRUIT...kalau tk leh byr apa tujuan anda buka kaunter cer cite sikit...wahai bank berlogo harimau...


sudah tk boleh byr aku g la jalan masuk cold storage...tgk makanan huhuh..yummy pelbagai variasi makanan.. so beli yang rasa teringin je then lepak kat food court Signature tu...pusing2 cari tempat dapat tempat makan untuk 3 org..semasa mencari tempat makanan mak aku dh nampak cafe Milano...aiyo.. yang penting kena cari tempat kerana KLCC dipenuhi oleh umat manusia yang lapar dan dahaga...biasa petang hujan...perut pun bergendut2 nk makan...hahha...


Sementara pk nk makan apa padahal dalam kepala masing2 nk makan makanan kat cafe Milano...pastu sumbat dalam tekak sushi dulu hahah , mak dgn adik aku g cafe Milano beli lagsana dgn spageti meat ball.. pic dari ms google....

 
spagethi meat ball

mak aku kata sedap...

 
lagsana beef kuah lebihhhhhhh....

adik aku minta kuah lebih, mmg terbaik la then aku g beli sendiri ini hasil lagsana yang diterima 


 
 lagsana aku kureeeeeng kuah... then masin sumpah boleh rasa leh kemasinan dalam darah puii budget drakula...plus dengan air blend coklat
 whipping cream agak ciput di situ...RM 6 kot...sluch choc...mmg kedekut indon yang bg whipping cream tu...rasa nk rampas whipping cream tu letak byk2 hahah

so total ialah RM 14.50..lagsana n sluch choc tu je wokey...

mmg terbaik la... then jalan g kinokuniya...cari buku sketch mmg cekik darah harga walaupun cantik tp aku kan perantin budget selera besar.. yang paling penting tandas wanita mmg ramai giler syabas wanita...:)

sakit kaki jln ..eh mana p seat yang depan butik mahal tu ha?? mak aku siap duduk kat lantai kot...

No comments: