Saturday, September 22

Review Product II

 Berapa ramai antara korang yang pakai sunscreen a.k.a sunblock??   Yes tak ramai sebab aku google images rata - rata yang bukan sebangsa aku...macam ner aku leh terjebak beli sunscreen ini ialah sejak muka aku hangus dek panahan matahari di padang yelah 1 1/2 tahun minor subjek aku ialah Pendidikan Jasmani..yes percayalah...
 

pic dari sumber google
So aku beli ni sbb dia whitening pastu harga dia kurang RM 2 dari SPF 130 tu.. sekarang produk ni tgh promotian aku beli kat Mydin Terengganu. Aku suka sangat bila pakai produk ini sebabnya
  •  Boleh apply selepas toner 
  • tak melekit,tekstur ringan
  • Bau macam compact powder Johnson - Johnson
  • Boleh bawa kemana sebab packing yang comel 
  • Harga ikut pasaran
Paling penting sunburn aku telah beransur hilang..  yey..so produk ini akan jadi senarai belian bulanan..





Beberapa ramai antara korang yang bertudung pakai minyak rambut? Aku langsung tak pakai sebab aku takut kawan aku terpaksa nafas huhu seksa nt ke ICU lak... lagi pun kelas aku minor PJ so peluh tu tak cite la nasib baik tak banjir ketiak cuma lecah je hahah..kalau dah bertudung masa sukan sure la rambut jd basah peluh so kerap gak basuh so jadi kering sebab aku tak suka pakai conditioner kerana rambut aku cepat gugur aku guna yang syampoo daily use dari Ginvera 



sila abai kotak A4 paper.

Bila rambut 80% kering so aku apply serum crystal Tropical 365 ini dan sebab aku suka produk ini
  • wangi 
  • tak melekit 
  • packing kecil dan senang bawa kemana2
  • sesuai untuk yang bertudung 
  • rambut jadi lembut mudah sikat.
  • harga dia RM20.00
Produk jadi senarai belian bulanan, yey..



No comments: