Friday, October 5

MF 230 wireless


Maktab aku buat hari terbuka macam hari kantin, sila datang esok last...maktab masuk elaun awal gara2 hari terbuka WTFish,semalam aku, dengan mmber aku g shopink beli stok..biasalah list barang perlu ada megi,susu,dll...kat Mydin Tganu je pun...huhu abis elaun sampai Encik Tunang marah sbb boros beli barang...padahal kena beli tiket bas balik raya...habislah duit, kalau KL ngan Tganu dekat mcm sebelah umah sure tk beli tiket, jalan kaki je balik kampung.. hahah ok stop!!stop!!....



Dengan tiba2, member aku Ong cakap ada promotion P1, dh perut aku memulas makan apa tah padahal makan Zinger Double Down jek pun, pedas sikit..terus terceri beri masa shopink...aduh la.. then aku g tgk & cakap ngan seller P1,Firdaus,naif jek muka..dia bagi pamphlet dengan hp kalau aku nk beli, tk sempat nk amik pamphlet perut nk ceri beri lagi, berlari aku....ke .... euwww... 




then masuk keta,bincangn ngan kawan aku laki, Iwan dia kata better beli sbb promotion...aku dengan rasa tk segan aku cakap tk cukup duit nak beli,then Iwan dan Ong hulur 50/org..terharu tp kena bayar balik..then pergi la cik kiah ngan rombongan P1 booth...




mula nk beli ini

 mcm comel jek clip ngan lappy...kejakunan berlaku dimaktab...haha pastu kena gelak ngan seller Cina apatah nama dia sbb benda ni ada wire so macam semak...sabar jelah...lagipun dia kata benda ni oldskool...nasib muka dia lawak...then dia cakap bulan pertama byr mahal berbanding yang ni

.
.
.
.
.
.
.
.
.
  • model baru MF230
  • Wireless 
  • Modem untuk 4org...tp aku pakai sorang kecuali cuti sekolah leh kongsi ngan family aku sian asik beli topup wifi jek... 



sila jakun mcm aku,hahah.. 
benda ni telah menjadi hak mutlak aku,...tk tau la aku org ke berapa pakai benda ni huhu... cite adam dan hawa kat astro hd..aku terjebak beli benda ni..motif!!... dan gara2 benda ni gak aku bangun ingat nk samb. cite adam hawa rupanya lum aktif lagi,Firdaus kata sistem down leh lak mcm tu..nasib baik aku tk g mydin sekali lagi...kesabaran diperlukan disini..heheh...






woi exam dekat dh leh lak ko layan cite2 ek..

No comments: