Tuesday, August 28

Aku SiGEM

Pergh mmg terbaik timbangan yang aku lakukan.. 
 Setelah bersatu dengan nasi kerabu campur RM 6, ABC RM 1.50 dengan biskut raya dari adik aras aku mmg tk salah la kalau berat naik melampau tambahan pula aku dh jarang bekpes...hah sekali naik 113kg,... tk baik sorok2 ngaku je berat aku tu.. jujur walaupun berbisa ..so aku la SiGem



Hari Ahad lepas pas habis sesi sukan Lompat Jauh... kaki aku bengkak... g klinik doc cakap muscle injured dan badan aku  besar sgt... yes totally true doc sbb kaki aku semalam mcam merenin berkilat...padahal nk g kelas laju jek aku jalan mcm lipas kudung berpeluh macam cabut rumput tepi kolam IPG... mungkin faktor Ribena yang buat aku ketagih ... cis nk salahkan Ribena padahal Ribena tu melawaskan perut aku pepagi....  



Pasrah dengan kejadian ni?? Aku tk pasti sbb klau diet tk perlu nk mention dalam FB yang berstatus yes totally true n true im FAT...weight gain n gain sbb makan tk berhenti .... jgn salah makan salah mulut dan nafsu sbb tgk makanan semua selera... Aku kalau diet mcm nk ganti puasa.. senyap jek tolak makan yang mengemukkan take yang health2 pastu baca blog atau web pasal diet hahah....yes that me sbb aku berjaya tak makan nasi selama 1 thn then sbb bos aku beli kan nasi lemak ikan masin mau aku tk meleleh air hidung nk cuba... so aku menternak lemak ngan jaya tanpa pk panjang...



Now 113kg..apedahal hurm mmg kena tolak nasi sedikit demi sikit dan buat keje pecah peluh kat ketiak... hoho



sekarang masa menaip aku sedang berfikir macamna nk berdiet semula spt seblm ni...derm!!

No comments: