Saturday, June 30

K.D.C

Did i  talk to much from other people sampai org tk suka aku cakap byk? Bak org kata suara ko bingit macam radio rosak..tp tk terluah dari kerongkong ko yang sedia jinjang macam leher angsa ...



This week mcm kes yang berlaku dalam kelas aku sampai aku rasa jemu dengan sikap rakan sekelas .. ye aku tk kuat untuk meneruskan pengajian ini tp apa kan daya amanah org aku kena jaga...biar sakit sekali pun macam ner perjalanan yang penuh duri itu kena tempuh juga... T_T



KDC?? untung dan seronok kot kalau dapat KDC..tak perlu jumpa masalah kawan2 aku tk perlu kenal terlalu rapat tak perlu dengar masalah org lain ... belajar waktu cuti pastu abis cuti,balik bekerja dapat duit gaji hurm senang....doakan aku diberikan KDC bila pertengahan awal bulan 6 thn depan amin..

Bukan tk bersyukur tp keadaan umur yang semakin meningkat meminta aku untuk berbuat seperti itu..
Aku percaya bahawa Allah itu ada bersama harapan aku itu...amin..

Yes im talk to much..


No comments: