Tuesday, June 26

My Class Got Arbok

Seumur hidup aku ini la kali pertama yang aku masuk kelas ada hamba Allah yang berjantina lelaki tulen tetapi mulut teeettt...poor father mother him dapat anak macam tu...dia bukan kenal aku 100% tp menyibuk kalah mak jemah ok... 


Kalau dalam kelas orang dh takmau kawan tu bermaksud tiada siapa yang ingin berkawan....... Lelaki ini jenis yang tak faham bahasa di dunia sekali pun..tetap jugak cari masalah terutama aku yang dulu diam kini cetan little bit... hurm aku rasa lelaki ini mempunyai masalah jiwa yang tk boleh tgk org senang,berjaya dan happy ...


Dan tahap kesabaran aku telah meletus dengan jaya lantas bos cetan pun ketawa berdekah2 kerana aku telah berperang mulut dengan lelaki itu..wthancus my reputation...nasib kawan2 ada kalau tak lelaki itu mungkin di ICU kena tibai tendangan kungfu panda

tp aku rasa kesian dgn anak serta isteri kerana dapat lelaki yang *arbok ni...kalau dah kawin tu matang la sikit..rasa bengang sebab kami semua bujang tp lelaki ini dh ada tanggungjawab yang berat??redha la pilihan yang diterima.. nak cite lebih aku bukan kenal sgt pun so anggap dia takde dalam kelas then go ahead as usually...lalalala




*arbok : lelaki 2 alam...

No comments: