Thursday, July 5

Sample Tak Laku


Lagi beberapa hari nak sambut bulan Ramadhan, moga diberikan kesihatan yang baik kepada aku dan juga seluruh ahli keluarga aku..aminnn...

B4 kelas Sejarah td,mmber aku a.k.a musuh tgh passing kuih raya kepada pelajar kelas yang secoit tu...yang test tu hanya non muslim..dh tentunya mereka hanya hendak rasa berbanding hendak beli..mmber aku rasa boleh kata
eh, kenapa mcm hapak jek??

kalau korang yang tgh jual tiba2 org cakap mcm tu apa korang rasa??
Jual mahal gila aku rasa ,kawan mmg  kenyang makan sample jek...tu pun dia suruh makan suku je..haih nk berniaga ke..dasar kedekut kot..aku mmg tk beli kuih raya sbb family aku tak makan kuih dari peniaga amatur mcm kawan aku bukan nak riak tp peniaga amatur ni jual kerana nak untung pastu kualiti 0...

dari pengalaman aku sendiri sebab aku serik hendak beli kuih raya dari org yang aku tak biasa beli...tahun ni buat kuih yang senang aku tapau bawa balik makan di kolej mcm kuih siput pedas buatan mak aku..nyum2...


 ps:aku jumpa pelajar hensem..siapa dia??



No comments: