Thursday, May 24

Ganti Diri

Pepagi selepas sahur sunat puasa Khamis dh update blog...kalau tak membungkang kat katil lagi sila percaya hahah..Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera..pergh macam tok Menteri jek huhuh


Ada 13jam nak tinggal negeri Terengganu ni...kenapa?? Sebab cuti semester akan bermula esok...macam tak percaya aku dah selesai 1 semester untuk tahun 2012 ni...Syukur walaupun cabaran perit... Ok berbalik pada tajuk di atas... rata2 ramai blogger guna ganti diri sebagai aku,saya,atau nama manja masing.. kan?kan?


Macam aku selesa guna AKU...Dulu masa buka blog ni...ceh macam buka kedai je..guna nama aida hahah tp bila baca N3 tu rasa macam gedik lak mcam nk hentak muka kat dinding je hahah...
so aku tukar jadi AKU rasa mcam ganas2 manja jek rasanya...sila muntah kat bilik air ok..T_T
ikut n3 korang la kan tp kalau aku baca blog yang ada nama ni aku rasa macam pening sikit 
 
nak nak kalau n3 dia panjang giler pastu tulisan colorful hah tak muntah warna ko baca n3 beliau..silap hari bulan ko leh sakit kuku berjangkit (ada ke??)...



Pada firasat aku la kan kan mungkin org yang guna nama sendiri dalam n3 beliau seorang yang manja ahaks...

bahasa menunjuk identiti seorg blogger...yeke??




4 comments:

ariana8733 said...

hope aida ok jerk ye, bile bace n3 ana tu..^_^

sbb ase lg selesa bhsa kan diri ANA je..sbb kat opis pon cmtu..

Uncle Jonni said...

aku lebih selesa guna aku... mmg nampak kasar sikit.. tapi ok je kot... huhuhu

Atiqah Wadiah said...

saya guna SAYA..agak2 saya manja x?hak3

Bobo said...

selamat bercuti :)