Wednesday, May 23

Screaming AAAAAA

Paper PJ..exam yang ketiga sok dh nak balik yehuuu...
masuk dewan exam kat dewan perangai macam HAM J tul la.. mcm tk dapat duduk je cara nye... ke aku yang tak tahu kalau masuk awal dapat jawapan dari let..sengal perangai memasing..  
tanpa mempeduli perangai memasing macam HAM J aku terus langkah ala ala diva ke meja aku tgk soalan pergh susah otak blank kot...padahal malam tadi duk hafal tah mcam ne semalam tkde instinct langsung ttg soalan PJ....WHY?? WHY??? mungkin kkbk kot...aku rasa mcm campak meja aku sendiri...T_T

namun aku gagah jawab kalau tak jawab kena *teettt...pulak so aku jawab je la dengan redhooo...
keluar exam member kelas pulak nk bincang2 apa jawapan nye aku lak rasa mcam nk hentak muka kat dinding sebab soalan kbkk iaitu kemahiran berfikir kreatif dan kritis tp aku rasa mcam kemahiran tak berfikir secara tak kreatif dan kritis jek...ke otak aku yang dah kurang DNA....

Motif luah perasan untuk hari rabu ...mmg HAM J tul la....

No comments: