Thursday, May 31

Return Home

Masa cuti2 malaysia dh habis untuk aku la kan... so cuti lagi 2week di rumah ok...


Cuti seminggu di Langkawi, Aku g Pulau Payar.. so pic tak banyak sebab En Tunang malas nk bergambar tah kenapa tah..stress kot aku tak snorkeling bersama hahah...macamna nk snorkeling setiap menyelam aku terkapai mcm ikan takde oxygen...so dia sorang jelah yang pergi ke area kawasan yang dibenarkan oleh Marin Staff...aku lak main tepi2 air T_T





 bukti aku telah sampai ke Pulau Payar... Hurm panas giler kot ..kalau datang kena pakai sunblock kuasa 130 ke atas... kalau tak korang mmg akan jadi arang kuasa 10...T_T.. 

Masa perjalanan kira2 1jam...dari Langkawi...mmg lama gile...waktu aku balik dari Pulau Payar ni air tgh pasang mmg rasa nk muntah tp aku tahan so aku tido untuk elak dari mabuk ... kebanyakkan tourist yang pergi adalah 1,2 org yang mabuk ... 


muka aku yang ceria tak ceria sbb tahan panas..sepanjang di Pulau Payar kena pakai life jaket...nasib baik muat..dah la asyik makan jek badan pun bulat macam pau...ini ke owner blog??




aku kalau nak cite lebih2 mmg aku tak tahu sebab tu aku fail dalam mempromosikan sesuatu barang...kalau korang teringin nak pergi just ask tempat korang menginap di Langkawi segala jawapan korang pasti terjawab...kalau tanya aku hurm ke laut jawapan aku...minta maaf ek..





No comments: