Thursday, March 1

Holiday Oh Holiday

Terengganu cuti 3 Hari ..yey yey yey...assignment tolak tepi sekarang masa rehat..pagi jumaat esok baru review.. Pagi tadi aku rasa nak melancarkan perang mulut dengan K.U aku nasib baik aku leh tahan airmata ngan mulut aku kalau tak mmg kerusi kelas aku campak kat muka K.U tu.. hahah kejam giler pulak...cool2 kalau marah cepat tua susah pulak...darah tinggi pun naik..


Malas nak fikir pasal hal tu,baru tadi g makan kat area IPG,member aku kata elaun macam dah masuk... aku rasa nasi goreng Thai Puket (gambar tk sempat nk ambil sebab bincang hal kelas) mcm KFC haha...dengan pantas makan byr then pergi BSN tgk akaun dah masuk alhamdulilah boleh la aku beli printer heheh ... syukuran






1 comment:

ayanuts said...

happy holiday :)