Sunday, March 4

Macam2 Hal..

Lagi 4Hari nak balik key ell yo!!...hahah tp hati aku tak gembira langsung nk balik dengan assignment semakin hampir dateline buat aku rasa stress.. Rasa cuti sekolah seminggu buat aku rasa nk balik lambat dari waktunya...Pagi ni aku hantar sms ke Power IT tentang booking printer tu tp hampeh handphone off aduh sengal nak berniaga ke tak nak..dah la aku nak balik key ell malam khamis.. dh la perjalanan ke KT memakan yang lama...giler nk patah balik semata2 nk tanye ada tak stock printer baru..ingat datang KT pakai air ke?? Rasional la ..kalau pakai hp tu pastikan sentiasa on faham tak??

rasa masalah tu hadir tkde penghujung geram aku..dengan kehadiran guru PPG untuk KDC di Maktab so kena kemas katil dengan kemas meja study sbb guru PPG nk stay 1 week..aduh giler ar.. barang aku kalau sikit2 tkpelah ni ngan buku,fail,fail,iron,kasut nak simpan mana tak tahu.. kenapa maktab ini tak bagi je kolej yang cantik beraircond di Tex Rec tu....





1 comment: