Saturday, February 25

Kalau Essay.....

 Minggu lepas English Week ..so letcurer aku Miss Amrien yang comel mata bulat tu 
(ada bentuk lain ke? o.O)
 suruh datang replace kelas dengan menonton filem Puss in Boots..ok lah pukul 9 aku ngan classmate aku 9org pergi ke Dewan Ungku Omar....Kira mcm panggung wayang kat Brem Mall,Kepong gayanya..sebelum cerita bermula aku beli pai ayam sbb aku belum dinner(perkataan dinner terikut mmber aku haha layan jelah).
Tiba2 Miss Amrien datang bawa task so aku baca soalan mudah ada 6 tetapi kena buat karaangan pendek tidak lebih 500p.p hah amik kau...letih otak nak mula pendahuluan karangan..mula la aku garu pala yang tak berapa nk gatal ni...bukan susah nak karangan just 1 pendahuluan 2-3 isi dan penutup.. tp sampai disaat ni aku masih belum buat apa2 pun dah la kena submit rabu ni...pengsan... 

No comments: