Wednesday, February 22

Bukit BesarvsNasi Kerabu

Hari kelas pack jam macam milo fuze..ditambah secukup rasa dengan penat. Kelas dengan letcurer Cik Hajjah Mek Yam enjoy bila naik Bukit Besar,Kuala Terengganu. Bukit Besar macam FRIM kat Kepong cuma ketinggian bukit besar adalah 25km agak curam,jalan bertar,boleh naik kenderaan



sumber google
sumber google
tak sempat view mcm ni... Bukit Besar ni tak mcm FRIM,Kepong  sebab FRIM adalah hutan simpanan. Best dapat naik sekali pun cukuplah tp aku respect gile yang berumur veteran boleh naik sampai 2-3kali..sedangkan aku yang muda belia penat dan terpancit2 hahah. Habis jek turun bukit tu , letcurer aku bawa pergi belanja makan nasi kerabu yang terbaik di NORRA KERABU AYAM BAKAR di mengabang talipot(tak tahu ejaan sebenar,maaf) kuala terengganu,batu rakit tp pic takde lupa nak bawa turun handphone.Aku ingat nasi kerabu tu nasi biru mcm selalu aku makan rupanya nasi putih dengan ayam bakar,telur asin,daging bakar..memang terbaik. Bila makan di saat lapar plus penat sure nasi hilang rasa penat naik Bukit Besar..terima kasih letcurer Cik Hjh.Mek Yam belanja makan...

No comments: