Friday, December 16

Stalker

Aku tunggu feedback dari interbiu kata nk call hari ni tp tkde..aku think positive mungkin mereka lupa,sibuk almaklumlah hari kan jumaat...so mungkin bukan rezeki aku kot.. member aku merangkap editor dah balik tgh hari td kata nak cuci rumah baru..so aku tinggal ngan a few staff je(2orang je)

gile panjang isi pendahuluan aku 
(cikgu bm kata sekurang2 tiga baris ayat)..



korang pernah tak jadi stalker untuk apa jua bidang..mcm stalker  x-gf @ x-bf FB, baca kat Wall nk tau ngan sape kapel baru dia?? korang tak pernah intai baik gile korang...muhahah..
aku kekdg buat tp guna FB org lain sebab aku meluat giler ngan ppuan yang kurang sayang everytime nk update status hahah ... bukan selalu tp sahaja nk hilang kan rasa boring so aku stalker la hahah.. enjoy this pic!!

kes kurang kasih sayang jugak ke??

1 comment:

logorithm said...

Kih kih kih! Mesti ada tujuan dia nak berhimpit ngan kesayangannya kat satu kerusi. Cuba tengok tanggannya kat mana... :-p