Monday, December 19

Alhamdulilah...

 Rezeki Allah sape yang mendugakan...rasa mcm di awangan lagi...sampai kan tunang aku kata patut la susah nk dapat keje kat langkawi rupanya ada rezeki lain..
aku ni boleh belajar lagi ke?? 
Doakan aku dapat selesaikannya..amin... thanks kepada yang support aida selama ni...doa kalian hanya Allah yang balas...


ps: mak, kita kena buat pulut kuning sbb kita dapat sambung belajar..!!

agak2 aku dapat tak baucar rm200 beli buku?? :P

8 comments:

KhaiZa said...

tahniah...

aida-myasara said...

terima kasih..khaiza :D

ajr said...

tahniah....

ajr said...

tahniah....slamat mneruskan perjuangan di arena pendidikan...

logorithm said...

Oh... Cik Aida duduk kat Jalan Ipoh ker? Dekat jer ngan rumah I. Hehe...

Tahniah dan all da best! :-)

aida-myasara said...

@Logo: alamat tu bertujuan nk suruh datang masa kenduri kawin nt...:)

aleen aiden said...

heee,tahniah kamu! ^_^

ariana8733 said...

tahniah & good luck ye aida..