Saturday, May 28

Yuks!! PLSS LA.... :P

Sepetang yang indah semalam aku ke gym seperti biasa,
sudah jadi rutin harian kecuali kalau aku sibuk dengan hal2 lain...Aku mulai dengan warm up atas treadmill 5min..pastu buat crosstrainer ni 40min....
masa dalam gym tu ada seorang mamat ni buka siaran radio melayu..aku bukan tak suka tetapi tak sesuai kalau nak buat gym pastu dengar rancangan radio melayu yang lagu jiwang meleleh pastu penyampai radio cakap banyak merapu2 ...semangat aku yang berkobar2 jd haprak...
bila PT tukar lagu rancak Inggeris ada lak mamat sengal ni g tukar balik..aku p tukar lagu rancak ...mamat tu tukar balik pastu aku nk g tukar aku nampak mamat tu aku tanya nk dengar lagu ni ke?!!  Muka aku buat 
YUKS!!! PLSS LA : P 
rasa nk debik jek muka dia
Sengal dia ingat semua orang leh dengar lagu kesukaan dia..muka aku mmg marah dengan sikap mamat tu bukan semua org leh terima lagu mcm tu di kala nk bersenam pastu stereo turbo mmg bingit aku suruh PT off turbo jd bunyi dia slow sikit...hahah..
pastu dtg lelaki cina tu tukar rancangan radio barula aku bernafas dengan lagu yang bersemangat sikit walaupun penyampai rancangan radio cakap banyak merapu2...sorry 
pasni aku rembat ipod sendiri baru puas hati nak bersenam dengan muzik sendiri ..kalau mamat tu pasang lagu melayu lagi kat gym tu aku nk 
mcm ni? Agak2 ada sapa setuju dengan aku?hahahah

2 comments:

farra8979 said...

rase cam x sesuai klu exercise ngan lagu tangkap leleh kan.. hihihi...

aida-myasara said...

farra8979: tahu takpe..hurm kalau jiwang meleleh masa tidoq bule kot hahahah