Monday, May 23

kurus @ sihat?

Assalammualaikum..
Sabtu lepas aku lost 1.5kg gembira rasa nak menari  kat tempat timbang gym aku tu..(over sgt) hahah..yang penting aku turun walaupun sikit..sbb bulan lepas(daftar gym 1/4/2011) aku dah lost 5kg bulan ni tak turun walaupun 3 minggu aku berlari kat atas threadmill (45min/5.0Spd) tu sampaikan aku ngadu dengan PT yang jaga kat gym tu penat sangat... Dia kata badan aku dah set benda yang sama so berat susah nak turun so dia suruh aku naik benda yang paling aku tak suka sekali iaitu 
benda ni(nama tak pasti sbb mmber aku yang ada kat umah pun tak tau gak..korg tahu tak nama alat ni?) memang lenguh kaki bagi aku yang berbadan besar ni..tp kehebatan alat ni mampu mengurangkan berat badan aku sekarang ni...berusaha untuk kurus dan sihat tetapi kena jaga makan gak bukan senang nak turun berat badan kalau makan tak jaga...buat lah diet yang terbaik supaya kita sihat dan kurus buat aku..biar lambat asalkan selamat...

3 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

akak pun tgh diet gak skrg, meh sama2 mjaga ksihatan

linziana said...

hehehe..pompuan senang betul jadi penternak berjaya kalu bab ternak lemak tepu dan tak tepu ni..takpe diet secara sihat tak mendatangkan mudarat. :)

AlinNilsa said...

aida ...akak baru beli benda alah ni...memang tiap2 hari buat eksesais...bets sangat