Thursday, March 3

Exhausted + Happy

Salam... Lama tak beblog sini sibuk sgt so nak story mory sikit...Aku baru balik dari Penang serta Terengganu pehh 4h3m...rasa tak penah ber'travel' sedemikian heheh..tu pun sbb wat program so Pertama kali aku ke Terengganu..aku melihat kehebatan Kuala Terengganu yang mempunyai tempat yang bersih jugak dengan kemajuan ada aku rasa seperti di Kuala Lumpur...Hehehe...aku memuji pada kebenaran..aku menginap di Hotel Primula dengan dgn pantai Batu Burok..ejaan di signboard dia mcm tu so aku tulis je...aku dapat rasa makan ICT(ikan celup tepung) ni idea En Elias bila dia nk belanja makan..so jimat duit belanja heheh terima kasih En Elias...mana tk membulat badan aku ni..ditambah pulak air kelapa sebiji,sotong celup tepung dengan nasi goreng heheh..mmg menternak lemak (bak kata Cik Epal dalam blog beliau heheh) pic mmg aku tak letak sbb memberat blog aku nt..so kalau nk makan dtg lah ke Tganu mmg sedap sangat..aku beli baju batik lukis utk mak aku dengan keropok lekor yang sedap..

No comments: