Sunday, August 10

Beauty is .....

Assalammualaikum.. 
Korang suka cantik tp malas nk peduli hal tu kerana kesibukan dunia lain selain daripada kecantikkan atau reward untuk diri sendiri dah kurang atau memang korang sebenarnya.....?? Pucat tu cantik?Hurmm ok diri korang kan?


Since umur aku dah menginjak 3 series.. aku dah berazam 2014 ini kena amik secara rutin supplement yang memang aku ngan family aku makan tapi biasala kadang beli kadang tak beli..tu dulu punya cerita, sekarang amik walaupun vitamin C, untuk hubby pun aku suruh dia makan vitamin C jugak.. beli hadiah besday *guna duit elaun claim balik dengan BR1M boleh?? ahaks ~


cerita banyak pun tkde guna so meh tunjuk gambar.

yup shaklee
benda ni untuk dalaman badan


ehsan dari mr gogel. 
untuk muka guna ni sekali sekala untuk melembap kulit yang sunburn selalu..even dah ada vit E, aku suka pakai ni sebab triple moist ..


dan make up untuk student a.k.a isteri orang guna yang macam ni..make up jgn over cuma light2 je bagi muka nampak fresh je.. kecantikkan isteri untuk suami..


boleh tengok tutorial make up ini, simple dan tak over sangat... aku tgk 100kali..hahaha *kannn.


dan nak wangi yang sweet aku pakai ni je..

No comments: