Monday, May 5

Ketiak Lecah

Since kawasan tempat aku ni tk hujan haze memanjang ditambah dengan kepanasan yang tidak tercapai akal aku.. kapasiti untuk ketiak berpeluh macam lecah adalah sangat tinggi... bila jadi mcm ni malu la kan ...mula temper je sebab tak selesa even pakai deodorant yang paling mahal sekali tidak mampu menutup aib ketiak kan..


Aku memang teruja giler bila blogger fyna review pasal deodorant smelly no more.. kebetulan classmate aku nk pergi Giant so aku dengan duit ada cukup makan terus grab tu.. dah beli hampir 4 hari..aku kagum sangat sebab aku ni tubuh besar a.k.a mok mok jadi chance untuk peluh tu macam mandi pagi la so bau tu akan terbit bila peluh dengan guna smelly no more langsung takde aku buh kat ketiak dengan leher je manakala belakang lutut dengan kaki belum lagi...coming soon la.. biar penat nak basah kepala deodorant smelly no more ni janji ketiak aku tk bau dah... 


deodorant lain aku tkpakai dah...malu bau deodorant bila peluh serius...orang tubuh besar harus grab benda mcm ni.. jgn biar kebusukan tubuh menghalang korang utk happy..
total image Smelly No More serius patut ada... 

dah macam iklan radio...

No comments: