Wednesday, July 24

Ginvera White Tea

     
 Stress kalau rambut kering susah nk sikat...nk potong pendek jek kan? Aku la tu... gile kusut macam nak patah sikat dibuatnya..  Ahad sementara tunggu lappy aku kena format aku, singgah sebentar di Guardian.. nak cari minyak rambut yang murah *cheapskate..

So aku jumpa yang ini
 
ihsan google images.
dan serius aku suka ..
Aku baca kat salah satu blogger yang review produk ini tk ingat blog mana then dia kata botol ini adalah dari kaca so aku pun tgk balik dari pembelian yesza its true dan aku letak dalam laci supaya elak dari tejatuh ke lantai... penutup dari plastik so apabila korang beli jgn pegang di penutupnya ..mudah terlucut.. kalau pecah akan merugikan.. 
Harga RM 19.49.. Offer price.
Aku suka pakai selama 3hari ini sesuai untuk yang bertudung mcm aku yang normal hair... aku jenis cuci rambut kerap..so penggunaan serum amat penting,... pastu masalah kusut pagi hari sebelum ini telah selesai... 
Aku beli aku share xperience.. tkdapat duit pun...sbb rata2 yang review produk mcmni dalam n3 english... 

No comments: