Tuesday, July 23

Barang Spontan in List

kita membeli sesuatu barang tidak terjangka apakah rasa kesal terkembang dalam hati korang? pernahkah berlaku atau aku je yang rasa sorang diri?? tell if u are like me too..* rojak..
ini la 2 perkara yang aku ter beli ..haha.. satu eyeliner liquid n clenx tea ... 

Selalu jugak doa harap2 dapat beli Clenx Tea sbb senior aku minum dan aku rasa badan aku pun nyah toksik yg terkumpul walaupun aku bukan la jenis sembelit ni..Alhamdulilah cuma sejak kawin tummy semakin kembang bahagia bukan ada bby lagi... cuma bahagia jek.. hehe *sila jgn muak


Eyeliner liquid hitam nk pakai ala2 mak arab..biasalah feeling lebih aku ni... *kata2 perasan sendiri..
so nk review both this item..see next next next ..n3..in shaa Allah..

*tea dalam pic blog org lain semua pekat ...tk suka nampak tk menarik..haha boleh giteww?
* baca blog english education ttg review product yg tk famous*jarang guna* teruk sgt...pening aku baca,... T_T


No comments: