Wednesday, March 27

So Fast *Tetiba

Assalammualaikum n Hola..
Lama giler tk update n3 hurm quit bz here n there..ni pun curi2 n3 *haha sound like poyo 
Just 2 month to go to my big.. amin pray plss..


Rasa pejam celik pejam celik aku dah 30 tahun pun since yesterday.. hurm rasa nak jadi baby je ada orang layan makan minum sakit nangis dan lain yang sewaktunya...if i wish hahah...semua sudah tertulis nanti macam aku tk redha pulak bila semakin dewasa ni..harap aku jadi manusia yang sentiasa bersyukur dan yakin setiap waktu ada Allah di sisi aku..amin..


No more sad again life must go on...aku terfikir macam nak buat other blog about wedding, cerita all stuff yang mana pengantin perempuan dia adalah pelajar institut pendidikan guru so i think must collect all stuff yang mana boleh jadi rujukan b2b out there.. buat masa ni belum decide apa2 pun just berfikir if i wish can do update all time in shaa Allah i will do but i will share here what  i want in awesome wedding on June.. biar bersesuaian dengan budget...


Aku harap semua berjalan lancar dengan mudah.. If u all finish read repekan ni sila drop ur adress untuk post my wedding card...dunt worry ur adress didnt post to public tq...xoxo


No comments: