Thursday, January 10

DIET MY PLATE

today no anime..

siapa nak kurus cantik lagi sihat??
semua orang nak termasuk aku  juga..yelah berat timbang almost 113kg seriusly aku tk tipu sbb aku rasa kalau tipu tk dapat apa pun kecuali dosa sbb tipu kata aku kurus ...
 
 
well, aku mmg suka nk kurus dengan bonus sihat luar dan dalam..sejak pensyarah baru dari jabatan Pendidikan Jasmani aku suruh kami sekelas lari 2.4km selama 3hari berturut2 why not i take this for advantage untuk misi kurus dan sihat.. so aku pun mula buka blog kevin zahari  dan honeykoyuki.blogspot.com..seorang doktor yang cute..so aku jadi silent reader je malu nk komen heheh..


dia ada kemuka tip diet yang aku rasa aku tk cuba walaupun banyak kali pensyarah pj yang lama suruh aku diet jgn skip meal amik nasi porsi kecil makan sayur lebih..tp aku pelajar degil konon cepat lapar..nafsu dinosour mcm tula..so aku terjah blog Fatin Liyana tu so jumpa pic ni so aku save buat simpanan aku dengan itu aku nak share benda yang baik.

 
aku dah berjaya buat dalam 2hari berturut.. kalau korang nk lebih pembacaan tu boleh try terjah honeykoyuki. so aku cuma nak tunggu minggu depan untuk ditimbang harap leh turun aminnn..


No comments: