Saturday, August 11

Melahar Jap


Lagi beberapa lagi nk berambus dari Negeri Terengganu untuk pulang ke KL...
Assignment hampir ke penghujung ada sikit yang perlu selesai kan sebelum pulang bercuti..


Jumaat sehingga Sabtu ada cuti buat Negeri sebelah Pantai Timur a.k.a Terengganu... aku rasa cuti 2 hari tak makna sgt sbb CLASSMATE menggangu aku dengan assignment yang sekian menyesak kepala otak aku yang serabut kuasa 10..... itu la akibatnya masa bincang fikiran kelaut pastu tanya dekat 10x...aku rasa nk cekik je ahli grup aku ini.... bila bincang sila FOKUS.. bukan sibuk pk pasal PAKWE,MASALAH ROOMATE ...argh what ever la...be FOKUS la... semua orang ada masalah tp jgn bawa bila dalam grup nobody want hear that problem... argh mencik giler.....


Tadi dia datang bilik pastu dia nk tanya atau borak pun aku tak tahu
 dia : u dh siap 06(kod assignment)??
aku : dh

dia : oo u byk FREE la??


byk FREE...?? byk cantik muka dia FREE...macamla aku tak de keje lain selain dari 06 je...abis 04 (kod sej lain) sapa nk buat?? getus aku dalam hati


aku rasa nk melahar jek kat muka dia tp aku buat muka...kalau melahar mau nagis pulak..... (aku la tu)

rasa nk sabar boleh je kalau tak cakap ngan dia ni.. sbb asik cite stress dia jek buat assignment.. kalau taknk stress sila berhenti belajar...p keje nk tau stress tu hilang ke tak??...

Pesan untuk pelajar termasuk aku.. stress tu datang dari korang sbb korang tak pandai nk manage time..pastu bila tiba deadline ko mengelupur macam kucing nak beranak..ko canang 1universiti, 1 ipg dll yang ko tak siap assignment..sedangkan ko rileks je bergayut tipon terkekek gelak kat tangga macam org gile ggu org tido dari ko terkekek baik ko buat keje yang jaja tu ..so that u FAULT..pls learn mistake from time to time...

soooori becoz aku melahar di sini,....




No comments: