Monday, April 2

Baucer Buku

citer smalam keluar hari ni 
basi tak??
Dalam sejarah hari ini,Ahad kelas mcm biasala ...masa otw nk g perhimpunan pagi tiba pengumuman 

"PELAJAR DIMINTA BERKUMPUL DI DEWAN AL-FARABI KERANA PEMBAHAGIAN BAUCER BUKU"

excited giler kot walaupun tak dpt duit tunai tp dapat baucer rasa puas sangat...so aku dah habiskan RM50 dengan membeli 
kertas warna,fail,A4 Plastik,tape,stapler besar,bullet,2 btg pen,pemadam,marker dan tisu...motif tisu?? sebab  sbenarnya nak cukup kan RM50 so akk kaunter tu bagi tisu... barang2 ini keperluan untuk buat assignment...pelik maktab tak pakai ring untuk binding sebalik pakai tape...jimat kos katanya...






hari ini...

mmber aku dalam kelas nak minta dan beli baucer buku aku..
WTFISH!!
yelah aku kan selalu jek takde duit..adatlah wei student bukannya cikgu...alasan nak beli barang belajar pakai baucer tu..
aku? tak payah beli lah??
 so aku cakap balik kenapa tak cukup ke RM 200?.
.Dia diam tersengih malu..dia ada ke perasaan macam tu??

 
nampak sangat true color tentang perangai kelas aku ni.. nak kata aku baik sangat takla tp sikap mereka yang macam syaitonirojim ni buat aku malas nk borak sgt.. baik layan kepala sendiri...kawan ngan non muslim hepi je...bukan mcm bangsa aku sendiri suka nak ambil kesempatan...


Esok UKJK...harap dapat buat yang terbaik ...dhlah sakit perut...silap masa boleh tercirit lak kat padang masa lari 2.4km...minta jauh la...



Doakan aku lulus exam esok ...tidur awal supaya tak stress...:))

No comments: