Wednesday, April 25

 Dah 2 minggu bekalan elektrik takde ..kalau ada pun cuma dari 7malam hingga 7pagi...hurm dah org dulu2 je...nikmat elektrik tu Allah tarik sekejap..puncanya sebab hujan lebat dan fius utama telah terbakar so berpanas la semua ipgkdri macam duk dalam sauna...uwaa...last nya aku demam..walaupun minum air 0 byk..


malam tadi tekak aku mula rasa bengkak... tk tahu nak buat apa sebab ubat sakit tekak tkde stok...selalu aku beli difflam buat stok...aku makan scott emulsion oren dalam beberapa hari pastu tekak aku rasa panas semacam..tambah dengan cuaca panas aku minum ais,amik milo kaw...tekak aku dah retired tekak jenis cepat rosak hahah ada ke jual spare part tekak baru??...kalau ada aku nk beli la..last aku makan kismis..sbb kismis boleh mencairkan kahak..aku makan lebih yang sepatutnya..

Tiba2 12.30malam,roomate aku tgh buat assignment pelik aku bangun dan terus ke toilet...buang kahak..pergh rasa nak menangis nak mak jek..haha nama je dah 29thn tp perangai mcm budak2...last aku msj En.Tunang tekak perit..dia call kata esok kena g klinik...motif aku selitkan En.Tunang kat blog aku...hahha sekali sekala...



Pagi ni terus g HEP minta kebenaran g klinik...ubat dah ada so petang karang baru makan ubat takut terlelap pulak dalam kelas...dan aku lupa bawa buku BM...argh sengal kelubi tul...kalau sakit semua lupa...moga aku cepat sembuh..amin..


To all my lovely reader sorry because n3 is long to read...muachx




3 comments:

ariana8733 said...

alololo..sakit tekak ye?

same r mcm ana, en.husband pon dh isau ana kerap x sht skrang ni..ni pon asik dok batuk je, time mlm ag teruk, dh seminggu mcm ni..seksa btl..

hope aida cpt sht k..aminnnnnn...

aida-myasara said...

heheheh...moga ana cepat sembuh..

logorithm said...

Semoga fiusnya segera diperbaiki. :-)