Thursday, February 9

Terikat...

mood n3 terlalu banyak berfikir sebab tugasan..mcm menteri jek... Dalam sejarah sangat hari ini aku tercengeng dalam kelas English Languange hahaha malu kot ngan Miss Amrien yang fun dan cantik tu...ni kes Ketua Unit yang aku rasa mcm bila susah datang bila senang pergi ...so rasa geram marah yang tahap kungfu panda ditambah dengan assignment kena reject semula..rasa upset giler2 hari ini... aku punya first n3 mmg hancur lebur sori ek kengkawan. 

Yang paling best kelas gimnastik irama,balik kelas lepak depan notebook kemaskan assignment..baca novel picisan..tidur sampai isya' fuhh kalau tak sure aku terlepas pergi taaruf kolej.. ada peraturan baru dh mcm budak asrama..kena balik awal,kalau tak tido luar...wah "seronok nya" ... susah gak kalau duk asrama ada peraturan yang aku rasa mcm aku duk diploma...
dah 11 thn tinggal situasi tu..
so bila ada situasi mcm tu i feel 19year old..muda kan...fresh and happy...perasaan giler pada hal next month dh 22+7 hahaha...

tak boleh buka u tube kat kolej..sapa tau cara unblock u tube sbb aida guna wifi kolej..??

No comments: