Saturday, January 14

I'm Back As Student...


 Dh seminggu ++ lebih tak buka blog ni... 
bermula 9 hb Januari 2012 tercatat la sejarah aku sebagai seorang pelajar di 
IPG KAMPUS DATO RAZALI ISMAIL KUALA TERENGGANU
alhamdullilah segala diterima dengan baik ..segala kepahitan yang berlaku 2011 berakhir ngan kemanisan..

Aku kena belajar subjek Sejarah Sekolah Rendah, Cuti Hari Jumaat Dan Sabtu, Segalanya seperti Tingkatan 1 hahaha..yang paling seronok ada subjek Pendidikan Jasmani Hahah Leh Kurus Balik ..InsyaAllah...Korang Doakan Aku Lulus dan berjaya selama 5 1/2 thn belajar.. 

51/2 Tahun?? Korang terkejut kan ..yelah aku kan lepasan Dip so kena wat foundation 1 1/2 thn pastu Degree 4thn...hah amik kat aku...so belajar balik dari semua kesilapan yang berlaku masa aku wat diploma insyaAllah....

Jom tgk Pic aku Di Pantai Batu Rakit..bersama teman satu kos...
   abg amin,mek na,mek b dan abg li
dan aku sebagai mek da...haha nama baru..ok la kan??




2 comments:

ariana8733 said...

wahhh..lame tu aida..x pe r, good luck k...

logorithm said...

Lama tuh 5.5 tahun! Dah boleh buat degree Senibina dah. Hehe...

Dulu kursus Senibina kat UTM memerlukan 6 tahun untuk nak dapatkan degree. Masuk direct selepas SPM...