Monday, October 24

Tak Paksa Pun...

Keje Semakin menimbun..Nak ping N3 pun tak sempat huhu..so terimalah n3 yang aku tiba2 ada idea 
aku baca n3 Ben Ashaari aku rasa mcm bersalah pulak ngan Follower yang klik join this site aku tak paksa pun kalau klik atas kerelaan jari korang untuk terus follow blog aku yang kejap ada kejap takde kan kan kan??..Kekadang idea aku beku ada cerita tapi nak kembangkan jadi karangan yang menarik susah..malahan nak buat n3 santai pun susah huhuh...aku pun pelik mungkin aku kurang baca buku teks kot..mood nak buat n3 belum ada lagi sebab pas deepavali aku kena pergi lagi  ke indah tempat ini 
aku rasa aku boleh hafal berapa tahap suhu aircond yang menyebabkan tahi nose aku membeku.. opps sori tercakap kotor pulak..so korang tunggu jek la kot2 masa aku pergi dan balik ada hot story...




1 comment:

logorithm said...

Idea beku sebab air-cond tuh sejuk sangat kot? Buwehehehe... :-p


Terbaru dari Logokoko:

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...

[U] Tersepit lift