Thursday, August 18

Aku Non Islam...??


Meeting pagi mmg mengecewakan aku kesabaran puasa yang tak tinggal lagi mmg berkurang la tatkala bos aku yang amat lah aku hormati nk bagi gaji pada 29hb?!!! pergh memang rasa nk bagi makan kaki jek kat mulut bos aku tu..ayat aku mmg ayat bisa korang akan maki aku huhu... Baju raya aku mmg dah siap dari awal puasa lagi yang aku nak grab kasut yang comel kat Cotton On mcm kat bawah ni 

sumber dari google

pastu semalam adik aku angah cite kasut rekaan baru lagi la aku mengelepur nk beli nk usik duit simpan mmg tak dapat la....paling aku bengang cuti hari jumaat minggu depan kena tarik ...waaaa....
 
aku kena ganti cuti raya pada 20hb ni untuk cuti 27hb...memang aku rasa nak kuar jek kuasa naruto fire kat muka bos aku tu....bos aku berpegangan ajaran Islam pekerja dia pun Islam Bukan Non Islam... 

Bertimbang rasa la sikit dengan anak buah lagipun semua nak pakai duit waktu raya ni...walaupun aku belum kawin sekurang-kurang boleh jugak aku tambah duit lauk hari raya nk beli ayam seratus ekor ke,serai 1 lori ke...ini mak aku kena dahulukan duit duit kesian pulak tengoknya...

korang2 nk bagi duit raya kat aku tak? meh aku belum kawin lagi mesti leh dapat duit raya ...kan? kan?

5 comments:

Amirah Jafri said...

kesiannya..xpe xpe dugaan bulan puasa :)

logorithm said...

Sorry I bujang lagi, tak leh kasi angpau. Hehe...

Dahsyat ah Cik Aida ada kuasa Naruto fire! Hehe...

aida-myasara said...

abg logo...kira bagi kat adik lah...hahahah

amira: sabar tahap naruto dh ni

Diana said...

Gaji kua a awal, selfish a bos tu.. mcm la die xtahu kite nk beli baju2 raye ker, tuka duet raye ker..hadoii

aida-myasara said...

Diana: betul2 td baru bagi duit tp terkedu sbb aida duit dari mesin atm bukan dari tangan dia sbb dari tangan dia tu advance jek...duit raya dari bos tkde hadoiii kedekut giler