Wednesday, February 23

Kerana Cinta

Petang yang indah sebegini aku telah diberikan mandat untuk jadi kaunseling mengenai cinta..fuh penat gak nk dgr..kira mcm berperang menanya soalan pada aku....nasib sikit kalau banyak tanye mau pecah otak aku ni....yelah dalam ofis aku je yang tinggi umur dari mereka walaupun muka aku chumell wahhahah perasan..sapa nk kutuk aku sila blah dari sini..takut tak? hehheh...aku bukan pandai sangat bab cinta cinta sbb aku dapat cinta yang benar cinta pada usia aku 27 tahun...aku bukan bertuah sgt mcm sesetgh org..aku minta tolong korg selesai kan masalah mmber aku ini..
kes nye...
mmber aku (perempuan)mmg suka dgn x staff lama tempat keje aku ni...mmber aku(perempuan) luahkan rasa rindu dan suka secara gelak2 dengan cara sedemikian membuatkan lelaki itu rasa nk mengelakkan dari terus berbual2 dgn mmber aku ini...knp lelaki berbuat demikian dan apakah yang harus dilakukan oleh mmber aku ini? aku dah minta dengan ustaz yang keje tempat aku doa cinta untuk mmber aku ini.. pls any idea?


No comments: