Thursday, January 6

Minggu Makan Kek Secret Recipes!!!



Fuh minggu ni je aku makan kek 6 1/2 potong perisa yang berbeza hah bayangkan aku pilih indulgence choc, 2 macadamia white,yogurt cheese,strawberry choc,new york cheese,black forest ..korg kira la berapa kalori yang aku dapat?..Bukan nk bangga sbb aku makan dapat kek adalah kerana aku stress sgt sampai aku tak reti nk luahkan perasaan aku dgn org kecuali dgn ALLAH & melalui MAKAN..even Cintaku pun tak tahu aku makan sebyk 
tu...kalau dia tahu mahu aku kena ceramah pasal diet yang amat free buat aku hahahah... 


korg tgk lah kek yang aku download dr google kalau korg tak terliur ke? ahaks..aku tak rasa korg tk terliur mustahil..kalau terliur cepat2 g li esok ke lusa ke tulat ke...ada aku kesah hahaha (gelak jht)huhu pastu kalau lemak korg naik jgn salahkan aku nyer n3 lak



black forest blueberry


new york cheese

white choc macadamia ( my faberet)
yogurt cheese 

 indulgence choc ( ni pilihan ramai kot)   

strawberry choc

best tak?

No comments: