Wednesday, December 19

Perasaan ini..


Pernah korang terfikir yang korang teringat sesuatu perkara yang belum settle kan then baru terhegeh nk buat2...hurm mcm nk terangkan pun tk tau la...


Kisahnya mcm ni..aku selalu tgk raikan cinta yang selalu on astro then selalu tgk bahagian make up bride2 tu.. then teringat yang aku belum settle kan masalah make up yang naik harga ngan 1 butik ni then aku rasa perut aku membuak2 serabut rasa kalau g tandas sure terburai sisa toksik .. dengan pantas aku capai tipon dan tipon sms la tauke butik yang arrangekan nk jumpa nk discuss... selagi tk dapat selagi tu la aku call habis kdt minta kat en.Tunang hahah kejam then lucky i'm dapat discuss on fb alhamdulilah now tgh cari budget nk settle kan payment..

kisah kedua pulak bila tunggu result exam pergh bila ramai update status result dh kuar, aku nye perasaan mcm gelabah, serabut perut, sampai terbom bom sisa toksik di vontot nk jugak cek walaupun keputusan kuar next week tetap gak nk cek, buka internet buka laman web maktab lain hahah -.-!!


aku selalu cakap ngan mak aku kalau dia rasa mcm aku lastnya aku pun sama hahah...


No comments: