Monday, December 10

Peram Blog

 Agak lama tk update blog... mmg mati wei idea..just terjah blog senior mcm abg ben ttg tip update blog. aku ingat dalam n3 beliau mngata bahawasanya kita harus kuar cari idea ...ye itu la...dari balik jejalan td leh la update 3 n3 pergh dasat...biarla cite tah apa tah yang penting blog update dari diam terus ...walaupun cite mcm sampah itulah kenangan korang...betul tak


mcm aku tgk kekdg blog org cite pendek tp pengisian idea umph mcm teh boh.. likat dan pekat... biarpun tk graphic bagai yang penting isi cite tu buat org tertarik nk baca... blog adalah cermin hati bagi penulis tersebut yeke...?? aku tk pasti la kan sbb aku main sebut je hahah..

kekdang bila tengok keburukan org serta merta nk update blog bahawasanya kita tegur secara berhemah.. bagusla tp mesti ada pro ngan kontra jgn sampai buat orang lain marah kerana kurang pembacaan sesuatu perkara membuatkan kita dibenci oleh warga blogger haha

kerana pemikiran masing2 ada pro dan kontra silap haribulan blog dikecam...so tepuk tangan bunyi tgn la kan ...







1 comment:

dalisha said...

kadang-kadang saya pun tak der idea.. kering idea.. then sometime ada idea tp xde masa nak update.