Saturday, November 3

Review Product 3

Hola,..hari ini hari Jumaat penghulu segala hari...lama giler tk update wah mcm retis..setelah 2 hari berturut2 paper exam, pagi petang jawab peksa mmg hebatla pelajar maktab ni...wah ayat bakar line je...


 beli tiket balik KL. then pergi Air Terjun Sekayu,release tension...lagipun mak kepada classmate aku baru meninggal...al fatihah..pas melalui 1 jam 1/2 balik pusat bandar Kuala Terengganu terus g makan kepci...kenyang ngan ketawa air tk habis tinggal huhuh...next time kena order milo atau air panas jek... pembaziran xberlaku hohoho


so cite banyak tak guna gak..so g giant jalan jalan sebab dah kenyang, beli freshner almari dan masuk guardian teman mmber beli eyeliner ngan lipstik..then u'll know what, i found it...murah la kot...this it weird actually when i saw that price, serius!! it is RM 5.88 offer babe,normal price RM6.90.. i know gegurl love benda yang offer ni kan kan kan haha aku beli ni ha je pun

*
*
*
*
*
*

in2it lip treat rasberry.. aku suka merah merah kat bibir...

unsangkarable babe... sebenarnya lip balm ni tkde tester so aku dengan mmber aku telah mengopek plastik lipbalm ni untuk try yayaya v bad... kitaorang sempat try rasberry ngan orange..yang strawberry tk sempat sbb guardian hampir tutup...aduh rugi la..hahah kesengalan terserlah kot... sori to staff guardian doing this...haha..1st time try test masa kat guardian aku rasakan ialah


tekstur macam lipbalm biasa..warna dia berubah perlahan2 mengikut warna darah bibir korang...packing kiut miut..harga berpatut semua orang mampu miliki...ada 4 pilihan warna rasberry, orange,strawberry dan vanila..ada spf 20++..so try sampai 28hari untuk hilangkan bibir merekah (sbnrnya kurang minum masak sbb tu kering) sesuai la untuk semua bibir hahah...



so get it now..b4 offer end ^_^

aku ngan member aku dah beli orange n rasberry...
weee

No comments: