Friday, July 13

Pengganti TV

Mood sedang berjimba malam cuti huhu..
nak baca novel malas sebab dari semalam dah baca 2buah dari 4 buah...sampai bengkak biji mata baca buku novel..yelah nak harap TV yang berbayar mmg takde la...yang ada tv 1-7..yang lain semua ribut pasir...so aku pinjam buku buat isi masa cuti hujung minggu..nak harap member borak asik cite budak kelas aku boring...nak cite pasal diri lebih2 nanti dikata riak pulak...so baca novel pastu malam kuar makan kat kedai tempayan..



Sebab boring terlampau jenguk abg ben blog tgk qhalif gelak shomel sgt...pastu terjah blog org lain ada satu blog mmg kena sgt dengan situasi aku sekarang ini..rasa macam lebih bersemangat je.. Sejak perang mulut tu makhluk Allah tu aku rasa bebas... aku ni jenis susah nk gaduh tak bersebab.... aku pernah utara kan pada tutor aku pasal prinsip aku  dengan bangga aku cakap dengan lantang...


kalau saya tak kacau hidup orang,jangan org itu cuba kacau saya..

simple..kalau taknak kena maki free ngan aku sila la buat kacau.. matlamat aku mudah bila aku belajar balik bermakna aku perlu belajar dan perbaiki kesilapan yang aku lalui masa di Universiti...tp ada gak la makhluk durjana ni yang tak faham bahasa ttp mengacau aku so aku bagi maki free belum kasi pakej tumbuk sampai terkuar skull lagi..kalau dapat mmg makan pakai straw la.... kejam kan...itu cuma imagnasi je hoho

sekian n3 lari tajuk...sila hentak muka di dinding..



No comments: