Tuesday, July 31

E- data?

sahur time.... tinggal lagi 2 week b4 raya..wee yuuu...
tp rasa lama sgt nk cuti biasalah sibuk ngan assignment itu ini..harap tabah menghadapi jia u ^^
Semalam aku duk lepak buka kat bilik adik aras aku...adik  tu tanya pasal e - data kat aku...aku musykil apa e-data tu?? dia pung pang pung rupanya roomate aku duk sibuk pasal e-data....aku ngan roomate mmg bawa haluan masing - masing..yelah aku ni jenis tido makan baca buku tak sempat nk tanya kabar roomate sendiri kejam kan hahah... 


bagi aku apa pun penglibatan roomate aku dalam e-data ni itu hak dia selagi dia tak ajak aku terlibat dah kira baik...perkara yang melibat keluar modal ni aku tolak awal2 lagi bukan apa dari aku melabur benda yang tak jelas baik aku belanja family aku makan kan...lagi pun aku bakal dapat anak buah dalam minggu ni...hehe motip cite kat sini...


aku doa roomate aku tak tertipu dengan bisnes yang menjanjikan seribu satu kepalsuan..hah dah macam lagu teratai layu di tasik madu pulak....tp aku pelik kenapa skim macam tu selalu nk libatkan org goment?? org goment ni kaya sgt ke?? pelik2 ...


doakan adik aku selamat bersalin ye then i become mak long  yey

No comments: