Thursday, January 19

CNY..

Rasa macam semalam jek mngucapkan Gong Xi Fatt Chai kepada mereka yang berbangsa Cina..
apa pun Gong Xi Fatt Chai.. :)..


Best nye duk IPG leh cuti lama mcm sekolah(cuti jek ingat)..mesti adik aku yang bongsu tu berbulu ngan aku sebab dia jenis suka tidur bergolek2 kira nak tidur luas2..nasib la..aku balik aku konker hahahha..kejam giler kot..

Banyak barang nk kena beli untuk bawa ke IPG tu 1 hal lagi...sabar jelah kalau aku jadi cikgu kelak adakah murid aku tu akan buat mcm aku .. yelah kalau suruh beli mcm2 pasti ibu bapa merungut sbb nk beli sesuatu yang tidak ada dalam list budget bulanan...

Malam ni bertarikh 190112 aku bertolak balik ke Key Ell..bestnya...kalau kat Kuala Terengganu,Batu Rakit susah nk jumpa nasi putih kalau ada pun jarang2 ada...walaupun benda lain byk tp tekak aku tak leh telan...nasib la duk sini..makan kena catu jek la..bab org kata makan jamak,lunch makan pukul 5 plus ngan malam sekali.. Pengalaman ni tak mungkin aku leh lupa kalau aku berada dimana sekali pun ... 

Kalau korang nk cuba makanan di Kuala Terengganu leh datang sini..Kalau ada masa aku selalu lepak kat Pantai Batu Rakit ada 1 kedai jual makanan seafood..
ict(ikan celup tepung)
Paling glamour kat Terengganu kot...

kct(ketam celup tepung)
              Bebola Sotong Padat
   uct(udang celup tepung)


3 comments:

Arif Aziz said...

sdpnyaa :)

logorithm said...

Adik I pernah duduk KT sekejap... mengajar kat ALAM. Katanya kat sana tak der life. Hehe...

aida-myasara said...

riff: mmg sedap tp tak berpatut langsung ngan harga contoh harga ikan celup tpung konon glamer kat sini...seekor kembung sederhana yang telah masak celup tepung berharga rm 6..

logo: sokong mmg takde life..