Tuesday, November 22

Itu Bukan Jodoh Aku...



n3 ini bukan kes putus tunang wokey..choyyyy...
n3 ni kes kontrak aku kena tamat tp dengan cara paling kotor dengan tuduhan tak berasas dan bos aku kuarkan aku dari department audit 
(ceh mcm ada department audit)..
dan beliau meletakkan aku di bahagian hadapan bahagian front desk apa  kes??


beliau dengan murka telah menuduh aku bercerita pada org ttg rahsia syarikat ni kepada orang lain, bila aku tanya siapa dan kepada siapa aku beritahu beliau dengan tahap pendidikan SRP tak boleh nk beritahu aku sebab perkara yang dibuat2 beliau sendiri dengan konco2nya...(mcm cerita tamil la pulak)



aku sebenarnya tahu siapa yang buat cuma aku malas nak face 2 face sebab aku tau bos memang nak berhentikan aku kalau aku bersemuka dengan org yang memburukkan aku ni..jatuh maruah aku dan bukan aku boleh dapat keje ni balik kan kan kan???..konon2 aku bila aku duk depan aku akan hantar surat berhenti dan blah dengan cara tak elok..?? 


sori bila aku masuk cara baik aku keluar jugak cara baik 
walaupun beliau berikan tekanan yang begitu hebat aku tak mengalah..sebab prinsip aku kata jangan mengalah kalau kita mengalah nampak la kita bersalah dan tak berani menghadapi cabaran ini.(ada prinsip gak aku ni ek?? o.O)

sekarang aku tak boleh nak post apa2 kat FB pun sebab ramai pengintip dengki aku kan fofular (fofular la sgt!!)...biar lah aku post apa pun yang penting aku tak kacau hidup mereka yang sememang dengki ngan aku leh tak mcm tu? *lempang plss*

sekarang aku bekerja pun hingga tarikh akhir kontrak
bila bos tanya ayat aku yang akan sering beritahu ialah 
TAK TAHU
(caplocks pulak),
tanya org tu(nama rahsia)..



pastu diam dan pura2 sibuk dengan pergi toilet kejap kemas2 kejap buat itu ini..hahahah tapi penat kot berlakon mcm tu...

korang nak tahu syarikat mana ni? sila letak email korang...















No comments: