Friday, August 12

Rezeki

Pagi Jumaat memang tersangat malas nk pergi kerja...tap demi amanah yang diberikan aku pergi jugakla..Ofis aku start keje 8.30 selalu aku sampai dalam pukul 8 ... buka pc tgk FB,BLOG,NUFFNANG & CHURP2... keje dah siap tinggal keja yang remeh temeh iaitu taip alamat untuk kad raya Bos aku ...
banyak sangat kot..semata nak buat rumah terbuka dia ajak 1 Negeri Sembilan...
Tup tup tup datang seorang ejen dari Utas Travel & Tour Sdn Bhd nama dia Mohd Amran Ali...Dia selalu datang ambil cek..kalau korang nak tempah tiket ke kemana2 boleh klik je Utas Travel &Tour Sdn Bhd...yang buat aku terkejut sangat *sangat poyo muka senyum sampai ke telinga sebab aku tak percaya sampai banyak kali aku tanya untuk Bos ke untuk saya? kerana aku dapat ni 


pastu En. Amran balik aku buka isi nya ada kurma *gelojoh siot...so leh makan berbuka nanti...Bos aku dapat 1 box gak..staff yang lain jeles jek hahah...terima kasih En .Amran bawa kurma esok2 bawala lagi...*duit raya ke.. kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan..*over ko...

No comments: