Friday, June 24

Pelik...ke?

Apa yang pelik nya bila lunch mata aku cari menu sayur?Pilihan lauk adalah no.2?Nasi? Tiada (3bulan 24 hari) aku mmg 'clash' dengan nasi demi diet low kalori (diet mahal sgt semua benda low kalori)pastu dengan roti(17hari dah) aku 'clash'  kira diet low kalori mahal buat aku dan kini aku sedang bercinta dengan diet atkin lak senang nya hidup aku kos atkin murah n mudah tak payah mak n adik2 aku makan makanan rebus lagi kalau keluar shopping hahaha kesian mak aku (ampun ye mak)...Sejak opismate aku yang dah berhenti n pergi ke program so aku dok sorang menghadap fail audit yang berlambak (budget rajin padahal tgk tenet jillian la,fb la,belog la,karok sorg2 poyos aku ni)..aku selalu makan tengahari sensorg kat Mak Ton Bistro sedih wey macam aku dh takde kawan tp aku ok (harap payung BN yang teman aku makan)..heheh..
(wa gangster beb!!)walaupun berat aku liat2 lepat ubi nak turun
tapi 
best sangat sebab kurung sepupu yang gedabak besar lori tan kontena tu (harap dia tak baca blog aku)aku alter jd kecik sikit nak dijadikan cerita makcik tukang jahit tu keras tangan kot ketat kot kat vontot n lengan aku ketat kalau pakai leh nampak mcm sarung nangka sampai adik kata  
"kak..leh letak bola kat vontot ko kot hahaha.." 
sengal sgt sengal aku pun cuba Diet Atkins ni selama 2 minggu pegh aku dah boleh pakai dengan jayanya...
malah baju yang alter bagi kecik sikit tu telah berubah seperti aku pinjam baju orang lain (bukan nk berlagak tp kenyataan ...syukur alhamdullilah) dengan tangan labuh aku tak kisah la (wa gangster beb..) 
pepepun aku mmg nak dapat berat ideal yang sepatutnya sbb aku nk kawen(sunnah nabi) n sihat n happy selalu..doa n tawakal semoga impian kecil aku ni di makbul oleh ALLAH..Amin


pstt: kak yang kerja kat Kedai Mak Ton kenal aku fofular gak aku ek..huhu

No comments: