Thursday, June 16

Diet Lagi..

Selamat Petang uoll's..
n3 aku post ni sama la dengan entry sebelum2 ni..sejak tgk PD50H yang dianjurkan oleh Kak Zalia aku rasa semangat yang berkobar2  (yang join contest tu selamat berjuang) sedangkan aku memang tgh diet secara solo huhuh..
tpe aku dah lost 10kg sejak 2 1/2bulan hehehe mula aku turun dengan begini adalah gara2 laman web ni
www.taknakgemuk.com 
aku mulai pada tarikh 8hb Jun 2011 sekarang dah seminggu kurang dalam 2kg plus exercise..sampai mak aku tegur baju kurung aku tu dah mcm bj pinjam 
pergh mmg seronok kalau dah kurus ni..
(yelah berat 108kg)
bagi aku kalau nak diet perlu exercise yang kita rasa seronok n enjoy nak buat ,jgn stress bila berat tak turun fikirkan yang ceria2 
  supaya kita lebih bersemangat nak kurus dan selalu cari maklumat ttg diet n mix n match mengikut keperluan badan kita jgn biarkan perut kita dalam keadaan lapar..
 mula la kita cari kerepek,kacang,jajan kunun diet tk leh makan byk...aku boleh kongsikan menu aku yang buat aku turun dalam 2 kg nk upload asyik hang..malas la (katalah aku tak pandai nk upload sebenarnya)
baju oren tu masa kat Pulau Jerejak berat 108++ sbb selalu travel makan jek(makan free oo nak kek2 yang ada ceri ceri kecik tu kan)
baju putih tu dalam 100kg pic berat dalam 98kg belum ada lagi nt aku upload lagi...(tk suka letak pic dalam blog sbb aku pemalu orgnya)
 ok byk cakap byk lak dosa kan 
bye uoll's


p/s: tiada istilah berat daging@air..hokey

2 comments:

logorithm said...

Tahniah Aida! Teruskan usaha!

ariana8733 said...

wahhh..nmpak perubahan aida..ana baru trun 3kg..dh 2 minggu diet, tp, byk kntoi..ptg semalam mam nc kerabu..lunch td lak mam sizzling..hancur tol diet ana..heheheh...