Saturday, April 9

..Adoiyai..

Assalammualaikum..lama tk update n3 sbuk pas2 idea langsung blur lupa nk beli torchlight bagi terang senang ide nk mejana..
hari ini aku tgk home fb aku ternampak member yang tak berapa aku kenal sbb dia ni cuma kenal bf aku je..so dalam wall mention pasal kisah cintan cintan mereka huhu baca kat mata tp dalam hati aku ek eleh sms sudah..perlu ke?
aku rasa tak perlu kot highlight dalam fb bukan aku cemburu ..sbb aku kalau bab kisah nak mengambil berat tak pakai penimbang ni tak pakai fb la..handphone Sony yang aku beli RM 650 buat pe kalau tak guna untuk mengambil berat brmanja2 dengan bf sendiri(topup sendiri hot tiket kan ada)..kadang2 macam meluat gak org bercinta dalam fb ..perlu ke nk cite semua tu dalam fb? hahahah.....lawak tul....mungkin tak sempat jumpa hahah aku faham
bukan itu je pasal bengang dengan suami sbb suami tak mengikut kehendak dia pun nak mention adoiyai..dosa besar kalau cite hal suami pada org lain..mcm menjatuhkan maruah suami sendiri je (kalau aku salah hal dosa pahala aku mohon perbetulkan..) pastu member lain pun sibuk tanya kenapa laki ko buat pe pot pet pot..mamarazi dengan paparazi sibuk tanya ko pun seronok jaja hal itu hal ini...pastu mamarazi dengan paparazi tgk semcm je bila jumpa laki ko pastu bisik2 seolah tgk laki ko mcm laki ko berwajah ultraman walhal ko dah cite 'baik' pasal laki ko kat dalam fb..laki ko lak perasan ingat org tgk wajahnya mcm Fahrin Ahmad (~.~!)...ish malu3
ada perkara yang perlu mention contohnye mcm ni ayat"hari ini birthday kucing aku yang ke 100" aku bagi kalau korang tak suka aku tak leh wat pe sbb jari ko menguasai minda dan keyboard ko hah..k la tu kan atau pun cite la hal "pagi tadi aku makan bege malaysia(pau sambal) kat kedai hujung jalan opis".. boleh gak menaikkan bisnes peniaga tu..atau pun buat soalan kuiz teka teki ke...korang semua diberikan akal pk so guna lah fb tu secara yang berhemah dan n3 ini peringatkan untuk aku juga..kalau terasa bontot dengan n3 aku...aku cuma leh aku cakap kat korang semua " ada aku kesah?"


No comments: