Wednesday, January 19

Speechless

malu plus bangga dapat award yg kedua dari ALAM SARI..sebelum ni dari Mekcuk Blogger..terima kasih bagi award ni..muka merah lagi..nk citer apa ye mcm terima anugerah kat telebisen pulak..
cite nye bermula..jeng jeng aku wat belog ni masa krismas,bersifu ngan belog senior pas2 godek sana sini dapatlah hasilnye skrg.. aku beli kad internet wifi 24 jam sampai berhinggit2 jugak le rasenye..skrg aku guna ofisnye heheh..so nk ckp byk mmg tk pandai
so aku bg pantun je lah tk?heheh
BUAH NANGKA DILUAR PAGAR
AMBIL TANGGA TOLONG PANJATKAN
AKU BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH SILAP TOLONG AJARKAN
terima kasih sekali lagi

PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-PENCIL Yang BesarMenunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.


FILEM Bergerak Tanpa HentiMenunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima.
(Oh... Saya rasa macam tak layak pulak.. tak cukup kreatif)


LOGO Bulat Berkelip-kelipJika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.


Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.


-TAMAT-
5 ORANG JUA YANG DIDAPATI LAYAK JUA MENERIMA AWARD INI...
(Tengok siapa yang kenaaa.....?!!)
aku pilih blogger ini sebab n3 mereka sempoi plus santai aku siap makan kuaci lagi...





8 comments:

Anonymous said...

follow & blogwalking..

kalo free mehla jenguk belog ai..

salam kenal!(^_^)

logorithm said...

Uiks? I nyer blog tersenarai di sini rupa-rupanya! I tak perasan pulak! Tak baik perasan-perasan, kan? Hehehe...

Patut la I dapat trafik dari blog Aida!

Thank you Aida!

MR said...

Tengkiu. i lebiu. nanti acik rembat ini award eh :)

10jarijemari said...

oh tidak!! tersenarai 1st y menerima award ini...heheh...

thanx a lot tau aida ^^

keep writing~

logorithm said...

Tahniah ye kepada semua penerima Award!

logorithm said...

Errr... Aida, camner ek nak paste award nih kat side bar? Add widget ker? But how?

I tak reti la... :-p

logorithm said...

Terima kasih Aida! I dah tempek kat atas sekali. Hehe...

Sila terjah logokoko.blogspot.com!

:-)

logorithm said...

Siap!

ENTRY TERBARU: Terharu Mendapat Award!