Saturday, January 22

Buat2 Rajin

Hari Sabtu yang suci lagi murni ni eh eh mcm iklan minyak masak pulak huhuu aku melangkah kaki ke ofis walaupun mata ku spt nk tido..sampai kat ofis aku wat2 rajin
ceh konon2 byk keje huhu.. sepah2 kan kertas2 kt meja tp mata kat pc buka fb nk tgk berapa org add,berapa org yang baca blog aku yg chumel huhuh puji diri
perasannyeeeee aku ni...
ala mcm korg tk pnh wat... sape tk pnh angkat kaki uih besarnye kaki..heheh
dah nama pun hari sabtu org lain cuti tido berdengkur ...
ni wat aku jeles 

2 comments:

Magrib said...

rumah anda dekat dengan saya?? rumah anda kat mana?

fatynadia said...

comelnya emoticon tu! hehehe macam mana nak buat yeh?