Thursday, December 30

Kerja Oh Kerja

Sejak aku tamat keje kontrak aku rasa mcm give up dgn life aku...mcmna la nk survive..nasib baik aku solo molo lagi...kalau aku ada anak2 mungkin anak2 aku tak leh nk g jenjln mkn sotong goreng kat kedai lagi..heheh...dh berpuluh resume aku anto kt swasta ngan goment.... aku rasa mesti dorg tk mau bc akunye resume sbb aku chumel sgt tak pun kedudukan sek aku duk tinggi sgt gayat..hahah  aku ni memain lak...aku serius la...dari aku kuar dr Uitm Di Hati Ku..keje kontrak memanjang...
Aku memohon ALLAH swt membuka pintu rezeki kt aku supaya diberikan keje yg halal...Kalu da org goment @ swasta..leh gtau lah tmpat korg nk pakai pekerja mcm aku tak...pls!!!(muka sedih ni) (-_-'')
kalau ada ALLAH shj yg dapat bls jasa korg...belanja makan leh kot...

1 comment:

Mr. Swift said...

Selamat Malam!
Hye singgah sini dan polo anda!
Nanti free jemput lah ke blog IDE pula eh.
Oh btw entri ni memang syok! Nice!

P/s : Tutorial Lengkap Cara Membuat Duit Dengan Nuffnang Dari A Sampai Z Fuhhyohh